آزمون نظام مهندسی برق

آکادمی مهندس کریمی

در اینجا، بهت کمک می کنم بدون یک ریال هزینه، در آزمون نظام مهندسی برق قبول بشی!

کلاس آنلاین، بسته آفلاین، فیلم، کتاب، آزمون آزمایشی و رفع اشکال با ارایه تضمین قبولی با عقد قرارداد رسمی و کتبی

آزمون نظام مهندسی برق
معرفی دپارتمان تخصصی نظام مهندسی

بدون دریافت هدیه از صفحه خارج نشو !

لطفا شماره را به انگلیسی وارد کنید

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی

سابقه کار لازم برای آزمون نظام مهندسی 

افراد می‌توانند پس از گذشت سه سال از کسب مدرک کارشناسی، دو سال از کسب مدرک کارشناسی ارشد یا یک سال از مدرک دکتری در آزمون نظام مهندسی شرکت کنند. برای دارندگان مدرک کاردانی پیوسته، گذشت هر پنج سال از تاریخ دریافت مدرک کاردانی معادل یک سال تحصیل در مقطع کارشناسی محسوب می‌شود. در این زمینه، ارضاء هر یک از این سه تاریخ کافی است.

الزام عضویت نظام مهندسی قبل از آزمون نظام مهندسی 

در مورد عضویت در سازمان نظام مهندسی، این عضویت قبل از قبولی در آزمون تأثیر چندانی ندارد ولی می‌تواند امتیازاتی در حوزه پروژه‌ها ایجاد کند.

شرایط نظام وظیفه (سربازی) 

برای شرکت در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی، داشتن کارت پایان خدمت الزامی نیست. اما برای درخواست پروانه نظام مهندسی، داوطلبان باید کارت پایان خدمت یا معافیت دائم خود را ارائه دهند. آقایان می‌توانند بدون داشتن کارت پایان خدمت در آزمون شرکت کنند (با توجه به داشتن سابقه کار لازم). پس از قبولی در آزمون، داوطلبان سه سال فرصت دارند تا کارت پایان خدمت یا معافیت مربوطه را دریافت کرده و برای دریافت پروانه نظام مهندسی اقدام کنند. 

برای مطالعه بیشتر و اطلاعات دقیقتر درباره شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی برق کلیک کنید 

این منابع عبارتند از: مباحث 1، 2، 3، 12، 13، 15، 19، 21 و 22، کتاب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و کتاب راهنمای مبحث 13 و جلد های اول و دوم است. این مواد آزمون ، کاملا متفاوت از دروس دانشگاهی بوده و اختصاصا برای نظام مهندسی برق است که هر کدام موضوعات مختلف و متفاوتی دارد. یکی از اشتباهات داوطلبان این است که به مطالعه کامل این منابع می پردازند. حال آنکه باید خلاصه مباحث استخراج شده و با کمک نمونه سوالات ، به پاسخگویی به پرسش ها بپردازند.

 از طریق  صفحه منابع آزمون نظام مهندسی برق میتوانید به صورت رایگان منابع را دریافت کنید 

چگونه در آزمون نظام مهندسی برق قبول شویم 

برای قبولی در آزمون، پیشنهاد می شود که سه گام زیر انجام شود

گام 1. تعیین سطح رایگان: آکادمی مهندس کریمی، بزرگ ترین مجموعه آموزشی مهندسی برق کشور، اقدام به برگزاری یک آزمون تعیین سطح کرده که براساس نمرات اخذ شده در آن، کارشناسان آکادمی یک برنامه مطالعه جامع به داوطلبان آزمون ارایه می کنند. برای ثبت نام رایگان روی عبارت «آزمون تعیین سطح نظارت برق» کلیک کنید.

گام 2. بسته رایگان آزمون : آکادمی مهندس کریمی، برای موفقیت همه مهندسین برق در نظام مهندسی برق، اقدام به انتشار رایگان بسته آموزشی، شامل کتاب و فیلم، کرده که تمامی مفاهیم مورد نیاز آزمون در آن ارایه شده است. برای دریافت این بسته فوق العاده و رایگان روی «بسته پایه آزمون نظام مهندسی برق» کلیک کنید.

گام 3. تست زنی با پاسخ تشریحی رایگان آزمون ها: در نهایت برای آمادگی کامل امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی ، می توانید با کلیک روی «پاسخ تشریحی سوالات نظام مهندسی برق» تمامی آزمون های سال های اخیر را رایگان دریافت کنید و با تست زنی، به راحتی در آزمون موفق شوید.

 

قبولی

داوطلبایی که تصمیم دارنددر آزمون نظام مهندسی برق شرکت کنند لازم است  تا قبل از برگزاری آزمون یکسری وسایل برای روز آزمون از قبل تهیه کنند و روز آزمون همراه با خود داشته باشند فهرست وسایل مجاز سرجلسه آزمون نظام مهندسی برق به شرح زیر می باشد:

کارت ملی

پرینت کارت ورود به جلسه

مباحث مقررات ملی ساختمان

کلیدواژه

ماشین حساب

۲عدد مداد سیاه نرم و پاک کن  و تراش

ساعت مچی

چند برگ سفید برای چرک نویس

6 گام مهم برای آزمون نظام مهندسی برق

از اولین قدم یعنی تصمیم برای شرکت در آزمون نظام مهندسی برق تا قدم های بعدی یعنی  مسیر قبولی در آزمون و در نهایت کسب درآمد از پروانه نظام مهندسی برق در ویدئو های زیر به تفصیل توضیح داده شده ، برای  اطلاعات جامع و شروع قبولی در آزمون دیدن این 6 ویدئو را از دست ندهید 

توضیح

اصطلاح دقیق این آزمون، «آزمون ورود به حرفه مهندسی» بوده که به عنوان «آزمون نظام مهندسی» رایج بوده و شناخته می شود. این آزمون برای اولین بار در آذر ماه سال 1373 برگزار شده و به صورت مداوم تا امروز برگزار می شود. برای شرکت در آزمون، نیاز به داشتن مدرک مهندسی (کارشناسی)، از یکی از هفت رشته عمران، معماری، برق، مکانیک، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر ویدئو را تماشا کنید 

از سایر دپارتمان های آکادمی هم بازدید نمایید

error: Content is protected !!