کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق

تاریخ انتشار

13 اسفند 1402

تعداد مشاهده

286 نفر

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق

به گزارش دپارتمان آزمون های تخصصی آکادمی مهندس کریمی، کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق برای داوطلبان آزمون نظام مهندسی برق صادر شد

 

برای دریافت کارت اسفند 1402 کلیک کنید

 

کارت ورود به جلسه آزمون نظام‌مهندسی برق این اطلاعات را دارد: شماره داوطلب، شماره داوطلب به حروف، سال تولد، جنس، نام و نام خانوادگي، شماره عضويت نظام‌مهندسي (در صورتی که داوطلب عضو سازمان نظام‌مهندسی باشد)، شماره شناسنامه، استان، رشته آزمون : تاسيسات برقي، شماره پرونده، زمان و ساعت شروع فرآيند آزمون، نام حوزه و آدرس حوزه. همچنین، عکس سه در چهار در بالای کارت سمت چپ نیز که دارای مهر سازمان سنجش است، باید وجود داشته باشد.

اگر در اطلاعات فوق، اشتباهی وجود داشته باشد، داوطلب باید يک کپي از کارت ورود به جلسه آزمون نظام‌مهندسی برق گرفته و جاهایی که اشتباه نوشته و با خودکار قرمز دور آنها خط کشیده و اطلاعات درست را بجای آن نوشته و در روز آزمون به مسئولان برگزاری آزمون تحویل دهد.

اگر عکس کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق مشکلاتی مانند نبودن عکس، نداشتن مهر، واضح نبودن و … داشت در روز چهارشنبه (روز قبل آزمون) باید دو قطعه عکس سه در چهار، به ستاد رفع نقص تحویل داده شود.

داوطلبان آزمون نظام مهندسی برق برای ورود به جلسه آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق را از سامانه دریافت کنند و بعد از پرینت گرفتن همراه خود در جلسه آزمون نظام مهندسی برق همراه داشته باشند.

تقریبا حدود پنج روز قبل از برگزاری آزمون نظام مهندسی برق، کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق در سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی برق به آدرس inbr.ir منتشر می گردد. داطلبان باید از فایل کارت آزمون پرینت گرفته و همراه خود در جلسه آزمون داشته باشند.

برای اخذ کارت‌ورود به جلسه به اطلاعاتی مانند سریال کارت و رمز عبور (پس از خرید کارت اعتباری هنگام ثبت نام آزمون نظام مهندسی برق داده میشود) یا شماره شناسنامه، کد ملی و سال تولد وارد کنند.

همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق و مدرک شناسایی معتبر (مخصوصا کارت ملی) در جلسه آزمون اجباری است.

داوطلبان در جلسه آزمون باید کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق را به سمت چپ سینه خود با سوزن ته گرد الصاق کرده و در خاتمه آزمون نظام آن را به مراقب های آزمون تحویل دهند. به‌منظور پی‌گیری نتیجه آزمون، توصیه می گردد، فایل کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق را در کامپیوتر خود ذخیره کنید یا یک کپی از آن داشته باشید.

کارت‌ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق این اطلاعات را دارد: شماره داوطلب، شماره داوطلب به حروف، سال تولد، جنس، نام و نام خانوادگي، شماره عضويت نظام مهندسي (در صورتی‌که داوطلب عضو سازمان نظام مهندسی باشد)، شماره شناسنامه، استان، رشته آزمون : تاسيسات برقي، شماره پرونده، زمان و ساعت آغاز فرآيند آزمون، نام حوزه و آدرس حوزه. هم‌چنین، عکس 3 در 4 در بالای کارت سمت چپ نیز که دارای مهر سازمان سنجش است، باید وجود داشته باشد.

اگر در اطلاعات فوق، اشتباهی وجود داشته باشد، داوطلب باید يک کپي از کارت‌ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق گرفته و جاهایی که اشتباه نوشته و با خودکار قرمز دور آن‌ها خط کشیده و اطلاعات درست را به جای آن نوشته و در روز آزمون به مسئولان برگزاری آزمون تحویل دهد.

اگر عکس کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی برق مشکلاتی مانند نبودن عکس، نداشتن مهر، واضح نبودن و … داشت در روز 3 شنبه (روز قبل آزمون) باید 2 قطعه عکس 3 در 4، به ستاد رفع نقص تحویل داده شود.

 

اطلاعات کامل آزمون

برای دریافت اطلاعات کامل و جامع آزمون نظام مهندسی برق، کافی است که کتاب سبز آزمون نظام مهندسی برق را رایگان دانلود نموده و مطالب آن را با دقت مطالعه نمایند.

 

 

آموزشی رایگان کارشناس رسمی
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!