اپلیکیشن آموزشی مهندسی برق

اپلیکیشن ویژه مهندسی برق

تاریخ انتشار

10 آذر 1402

تعداد مشاهده

323 نفر

اپلیکیشن آموزشی مهندسی برق

استفاده از گوشی های هوشمند، باعث شده که بسیاری از مهندسین نیازهای خود را با داشتن یک اپلیکیشن در گوشی شان برطرف کنند. از این رو، اپلیکیشن آموزشی مهندسی برق  به عنوان جامع ترین و رایج ترین اپلکیشن آموزشی مهندسی کشور معرفی می شود.

 

نرم افزار اندروید مهندسی

هدف اصلی از طراحی نرم افزار آموزشی مهندسی ، در اندروید – ویندوز و تحت وب  برای مهندسی برق و مکانیک  ارایه مجموعه کاملی از خدمات، محصولات و محتواهای آموزشی رایگان با دسترسی آسان سریع است؛ به همین دلیل اپلیکیشن آموزشی مهندسی برق آکادمی مهندس کریمی به سرعت، تبدیل به سرعت توسط مهندسین برق و مکانیک  کشور مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

کیفیت یک اپلیکیشن آموزشی مهندسی برق را باید از دو دید بررسی کرد: امکانات و محتوا.

با نصب و استفاده از اپلیکیشن آکادمی کریمی، می توان پی برد که این اپ کاربردی ترین امکانات و کامل ترین محتوای ممکن را داراست.

 

 

 

نرم افزارهای کاربردی اندروید ویژه مهندسی برق و مکانیک

مهمترین مزیت آموزش های اپلیکیشن آکادمی کریمی، رایگان بودن محصولات آموزشی آن است که ارزش ده ها میلیون تومانی دارند اما این مجموعه آموزشی سعی کرده با الگو گرفتن از نرم افزارهای کاربردی خارجی، یک اپلیکیشن ویژه اندروید، IOS و تحت وب را در زمینه های آموزشی زیر فراهم آورد:

آزمون های تخصصی: شامل آزمون نظام مهندسی برق و مکانیک ، آزمون کارشناسی رسمی دادگستری و قوه قضاییه

کسب و کار برقی: آموزشی های ویدیویی و متنی جامع برای راه اندازی یک کسب و کار تخصصی مهندسی و ورود به بازار کار مهندسی شامل آموش های طراحی و نظارت.

 

اپلیکیشن ویژه مهندسین برق

محصولات رایگان اپلیکیشن مهندسی برق

بخش مهم و پربیننده این اپلیکیشن، محصولات رایگان هستند. این محصولات شامل فیلم‌ها، کتاب‌ها، و پکیج‌های آموزشی می‌شوند که اطلاعات کاملی را، به ویژه در زمینه‌هایی مانند آزمون نظام مهندسی، آزمون کارشناسی رسمی، طراحی تاسیسات برقی، و نظارت برق تاسیسات ساختمان، ارائه می‌دهند.

پخش زنده در اپلیکیشن آکادمی کریمی

بخش پخش زنده و وبینار، جدیدترین افزوده شده به اپلیکیشن، امکان دسترسی به تمام آموزش‌ها به صورت زنده را می‌دهد. این بخش شامل کلاس‌های آنلاین مخصوص مهندسی برق و مکانیک، به ویژه در حل سوالات نظام مهندسی و کارشناسی رسمی، می‌شود. همچنین، می‌توانید پخش‌های زنده قبلی را نیز در این بخش مشاهده کنید.

تالار گفتگو

بخش تالار گفتگو، مانند تلگرام و واتساپ، امکان بحث و چت میان اعضا را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند به سوالات دیگران پاسخ دهند یا سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ‌هایی از مهندسان دیگر دریافت کنند.

چت

بخش چت، امکان چت مستقیم بینداوطلبان و مدیران، کارکنان، و مدرسین را فراهم می‌کند. این امکان از طریق منوی پایین اپلیکیشن در دسترس است.

تلویزیون

بخش تلویزیون، شامل ویدیوهای آموزشی جذاب در زمینه‌های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، و کسب و کارهای برقی است. حتی سوالات آزمون نظام مهندسی نیز در اینجا حل می‌شوند و کاربران می‌توانند به صورت تصویری و رایگان از آن استفاده کنند.

مقالات

بخش مقاله، معادل یک ویکی‌پدیا برای مباحث برق و مکانیک می‌باشد و اطلاعات کاملی در مورد آزمون نظام مهندسی، سوالات نظام مهندسی، و آزمون کارشناسی رسمی را ارائه می‌دهد. همچنین، مقالات در مورد راه‌اندازی کسب و کارهای برقی و درآمدزایی از اینترنت برای مهندسین برق نیز در اینجا موجود است.

کانال

بخش کانال، محتوای منتشر شده توسط مجموعه آکادمی کریمی را همچون اپلیکیشن های اشتراک محتوا در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد و روزانه محتوای جدید در آن منتشر می‌شود. همچنین، کانال‌های خصوصی نیز وجود دارند که به کاربران اختصاصی امکان دسترسی به اطلاعات اختصاصی را می‌دهند.

 

 

سوالات متداول در باره ی اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی

اپلیکیشن اکادمی کریمی چه نسخه هایی دارد؟

اپلیکیشن آکادمی کریمی در حال حاضر دارای نسخه های اندروید، ویندوز و تحت وب قابل دسترسی بوده و به زودی نسخه آی او اس (IOS) هم طراحی میشود و منتشرخواهد شد.

 بعد از خرید محصول دسترسی به محصولات و مشاهده ی آنها از کدام قسمت انجام می‌شود؟

اپلیکیشن در نوار پایین خود دارای یک قسمت به نام محصولات من بوده، با کلیک روی آن می‌توانید لیست کل محصولات رایگان و پولی خریداری شده را مشاهده کنید.

 رفع اشکال با مدرسین  آکادمی مهندس کریمی چطور انجام می‌شود؟

در نوار پایینی اپلیکیشن بخشی به نام چت وجود دارد، با ورود به آن و انتخاب  دپارتمان مورد نظر میتوان پیام ارسال نمود و با مدرس مربوطه در تماس بود.

 آزمون های آزمایشی اپلیکیشن درکدام قسمت قرار دارد؟

اگرقصد دارید از آزمون‌های رایگان استفاده کنید در صفحه اصلی اپلیکیشن وارد بخش آزمون شوید، اما اگر آزمون مورد نظر مربوط به یک محصول خاص بوده، از قسمت محصولات من در نوار پایین اپلیکیشن وارد شده و آنجا کلمه ی آزمون  که به رنگ آبی نوشته نوشته شده را انتخاب کنید.

  هر محصول خریداری شده بر روی چند دیوایس یا وسیله الکترونیکی قابل دسترسی است؟

برای دسترسی به محصولات غیر رایگان می‌توانید از یک نسخه اندرویدی و یک نسخه ویندوز و یا وب استفاده کنید.

 در صورتی که از با خطای بالا نیامدن اپلیکیشن مواجه شدید چکار باید کرد؟

معمولا دو ایراد اصلی وجود دارد اولین و رایج ترین اینکه حتما وی پی ان خود را خاموش کرده و برنامه را مجدد باز کنید  و دومین که در موارد نادر اتفاق میفتد، احتمالا به خاطر نوع اینترنت شماست اگر اینترنت موبایل استفاده می‌کنید به وای فای اینترنت خودرا تغییر دهید و به یا بالعکس

آموزشی رایگان کارشناس رسمی
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک

سایر مقالات

دیدگاه های شما

2 پاسخ

  1. سلام من برنامه رو که نصب میکنم میزنه تعداد دستگاه ها بیشتر از حد مجاز هست
    با چت اپلیکیشن هم نمیتونم ارتباط بگیرم میخواستم اضافه ها رو پاک کنید واسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!