تاریخ آزمون کارشناسان رسمی مهندسی برق

آزمون کارشناسان رسمی

تاریخ انتشار

17 دی 1401

تعداد مشاهده

200 نفر

تاریخ آزمون کارشناسان رسمی مهندسی برق

تاریخ آزمون کارشناسان رسمی مهندسی برق

تاریخ آزمون کارشناسان رسمی مهندسی برق |رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۱ در سال آینده خبر داد. علت این امر عدم آمادگی سازمان سنجش آموزش کشور به دلیل نداشتن وقت کافی برای برگزاری این آزمون عنوان شده است.

حسن عبدلیان‌پور؛ رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: آماده هستیم تا امسال آزمون کارشناسان رسمی را برگزار کنیم اما سازمان سنجش آموزش کشور که طبق قانون مجری برگزاری این آزمون است، برای انجام آن در سال جاری وقت ندارد.

عبدلیان‌پور گفت: تقاضای برگزاری آزمون کارشناسان رسمی 1401 را یک ماه قبل به سازمان سنجش آموزش کشور ارائه دادیم و پیشنهاد کردیم  این آزمون اسفند ماه امسال برگزار شود اما سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد از آنجا که آزمون‌های مختلفی را باید تا پایان سال برگزار کند، توانایی برگزاری آزمون کارشناسان رسمی را ندارد.

وی افزود: تاکنون درباره برگزاری آزمون کارشناسان رسمی چند مکاتبه با سازمان سنجش آموزش کشور انجام داده‌ایم که به آنها پاسخ داده شده و در نهایت قرار بر این شد که اگر امسال آزمون برگزار نشود، مراحل ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی در سال جاری انجام شود و در نیمه اول سال آینده به صورت مشترک بین مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و کانون کارشناسان رسمی برگزار شود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اظهار کرد: در صورتی که آزمون کارشناسان رسمی 1401 برگزار نشود، طبق قانون در سال آینده دو بار آزمون کارشناسان رسمی برگزار شود./تسنیم

 


 

اطلاعات کامل درباره آزمون کارشناس رسمی مهندسی برق را در این برگه بخوانید

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!