زیرساخت های نرم افزاری و مجازی

تاریخ آخرین به روزرسانی
1403/04/04
تعداد مشاهده
602 نفر

یکی از اصلی ترین اقدامات برای سیستم سازی، استفاده از زیرساخت ها و نرم افزارهاست که با رشد کمی و کیفی هر مجموعه ای، نیاز به استفاده از آن اجتناب ناپذیر می شود. این نرم افزارها دقت و کارایی مجموعه را بالا برده و امکان نظارت و گزارش گیری را مدیران فراهم می کند.

CRM

مدیریت ارتباط با مشتری (به انگلیسی: CRM – Customer Relationship Management ) به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می‌کند. ما در مجموعه آکادمی کریمی، از نرم افزار دیدار استفاده می کنیم.

 

تماس تحت پروتکل اینترنت (VoIP)

این فناوری برخلاف PSTN سنتی یا شبکه تلفنی سوئیچ شده عمومی، نوعی از تلفن اینترنتی است که فناوری صدا و تصویر از طریق اینترنت منتقل می‌شود. به این صورت که صدا به داده تبدیل شده و در بستر شبکه‌ی اینترنت منتقل می‌شود. شرکت تلسی، این خدمات را به ما ارایه می کند.

 

حسابداری

نرم‌افزار حسابداری به گونه‌ای از نرم‌افزارهای کاربردی اطلاق می‌گردد، که داده‌های حسابداری مربوط به کلیه معاملات را در قالب ماژول‌های تابعی (همچون حساب دریافتنی و …) ذخیره‌سازی و پردازش می‌نماید. از نرم افزار سپیدار در آکادمی کریمی استفاده می کنیم.

 

اتاق سرور

وقتی مجموعه خدمات گسترده ای مانند نرم افزارها (سپیدار و دیدار)، وویپ، شبکه سازی بین سیستم های کامپیوتری و … در کنار انواع شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت استفاده می شود، حتما باید از سرورهای اختصاصی با امنیت بالا استفاده کرد که از مرداد 1402 و با جابجایی به فضای جدید، اتاق سرور جداگانه ای در مجموعه در نظر گرفته شده است.

 

اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری یک سیستم اطلاعاتی مبتنی بر کامپیو‌تر است که وظیفه‌ی جمع‌آوری، ذخیره و توزیع مستندات، پیام‌های الکترونیک و سایر فرم‌های ارتباطات اداری را بین افراد، گروه‌های کاری و سازمان‌ها را بر عهده دارد. بخش‌هایی از این سیستم‌ها عموما شامل نرم‌افزارهای پردازش کلمه، تصویربرداری مستندات، تقویم و غیره است. بدلیل هزینه های بالا، فعلا شرکت فاقد این نرم افزار است.

کلاس آفلاین رایگان نظام مهندسی مکانیک
کلاس آنلاین آزمون نظام مهندسی مکانیک
بسته پایه کارشناس رسمی کارخانجات
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!