پولسازی برقی از طریق اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

پولسازی برقی ها از اینستاگرام

تاریخ انتشار

21 مهر 1400

تعداد مشاهده

232 نفر

پولسازی برقی از طریق اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

به شما توصیه می گردد برای آگاهی از پولسازی برقی از طریق اینستاگرام به سایت برقی مراجعه فرمایید. ما قصد داریم در این مقاله، شما را با انواع راه‌های پولسازی برقی از طریق اینستاگرام آشنا نماییم. اگر شما مهندس برق هستید و قصد دارید یک کسب و کار برقی راه اندازی نمایید، مطالعه این مقاله را به شما توصیه می نماییم. با مطالعه این مطلب می آموزید چگونه با راه اندازی یک پیج برقی یا فروشگاه برقی در اینستاگرام کسب درآمد نمایید. درآمدزایی برقی برای شما که در این رشته تحصیل کرده اید کار سختی نخواهد بود فقط کافیست به نکات عنوان شده در این مطلب توجه نمایید.

رشد سریع استفاده از رسانه ‌های اجتماعی و فراگیر شدن استفاده از آنها سبب ‌شده این برنامه ‌ها تبدیل به مکانی مناسب برای راه ‌اندازی یک کسب و کار و کسب درآمد باشد. یکی از فراگیرترین رسانه‌ های اجتماعی که در کشور ما هم طرف‌داران خیلی زیادی دارد، اینستاگرام است. در این مطلب می‌خواهیم زمینه‌ ها و فرصت‌های مختلفی که اینستاگرام برای پولسازی برقی در اختیار کاربران قرار می‌دهد را بررسی ‌کنیم.

در واقع می‌خواهیم بررسی‌ نماییم، کسانی که در حوزه برق تخصص دارند چگونه می‌توانند از طریق اینستاگرام درآمدزایی داشته ‌باشند. البته پول‌سازی برقی از طریق اینستاگرام ارتباطی مستقیم با تخصص، سرمایه و میزان دانش فرد نسبت به اینستاگرام و شغل مربوطه ‌اش دارد.

در این نوشته می‌خواهیم 4 راه اصلی برای درآمدزایی در اینستاگرام را معرفی نماییم. 4 راه اصلی برای درآمدزایی در اینستاگرام برای کسب و کار برق به شرح زیر است:

·        آموزشی

·        فروشگاهی

·        تبلیغاتی

·        فریلنسر

در ادامه هریک از این موارد را بصورت جداگانه بررسی می‌ نماییم.

1- پولسازی برقی آموزشی

پولسازی برقی – آموزشی

یکی از راه‌های درآمدزایی برقی در اینستاگرام از طریق آموزش است. با آموزش دادن به دیگران در فضای اینستاگرام می‌توان درآمد کسب کرد. افرادی که از تخصص و دانش کافی برخوردار هستند، می‌توانند دوره ‌هایی مختلف مانند کلاس‌های آمادگی کنکور، دوره‌ های آمادگی امتحان و یا دوره‌های مهارت آموزی را برگزار نمایند و از این طریق درآمدزایی داشته باشند.

برای پول‌سازی از طریق آموزش برقی ابتدا باید برای خود مشتری ایجاد نمود. اگر مستقیما یک آگهی در اینستاگرام منتشر گردد و اعلام‌ گردد که در این پیج دوره‌ های آموزشی برقی با یک هزینه مشخص برگزار می‌ گردد، استقبال چندان مناسبی صورت نمی‌گیرد.

 برای جذب مشتری ابتدا باید تعدادی محتوای آموزشی برقی تولید گردد و بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد و سپس در مرحله بعد باید این کاربران را به مشتری‌ تبدیل نمود. برای جذب هر چه بیشتر مشتری‌ها بهتر است خیلی کم به فروش محصولات آموزشی یا خدمات آموزشی پر هزینه اشاره گردد، زیرا کاربران هرچه احساس ‌کنند هدف این پیج صرفا آموزش است و پول‌سازی اولویت اصلی این پیج نیست، استقبال بیشتری از آن پیج برقی در اینستاگرام میکنند. پس بهتر است بیشتر محتواهای آموزشی رایگان باشد و صرفا برای محتواهای خاص، دوره‌ های آموزشی پولی برگزار نمود.

نکته کلیدی در پول‌سازی برقی از طریق آموزش اجرای لایو آموزش‌ها برای کاربران است تا بتوانند بصورت زنده و مستقیم پرسش های خود را بپرسند. هم چنین می‌توانند برای دسترسی هرچه بهتر مخاطبان، سوالات و پاسخ‌ها را در قالب  استوری اجرا کنند. پیج‌های برقی زیادی وجود دارند که از طریق آموزش توانسته ‌اند درآمدزایی خوبی داشته باشند. برای مثال می‌توانیم به 2 پیج تاسیسات برقی و برق ماهر اشاره نماییم. افرادی که به مسئله پول‌سازی برقی از طریق اینستاگرام علاقه‌ دارند برای آشنایی با اینگونه پیج‌ها می‌توانند به 2 پیج اشاره ‌شده مراجعه‌ نمایند.

2- پولسازی برقی فروشگاهی

پولسازی برقی – فروشگاهی

فروش محصولات مختلف در هر زمینه ‌ای همواره یک راه کسب درآمد خیلی خوب محسوب می‌ گردد. همان‌طور که بصورت فیزیکی میتوان محصولات برقی مختلف را به فروش رساند، با استفاده از اینستاگرام و ظرفیتهای متنوعی که دارد نیز می‌توان یک فروشگاه برقی پول‌ساز و پر مخاطب را ایجاد کرد.

برای ایجاد یک فروشگاه برقی موفق در اینستاگرام باید مزایا و معایب محصولات مختلف بصورت کاملا ساده و قابل مفهوم عنوان گردد، همه قیمتهایی که برای هر محصول ارائه می‌ گردد، کاملا به روز باشد و در صورت تغییر قیمت‌ها این مسئله به کاربر اطلاع داده ‌شود، هم‌چنین نحوه استفاده از محصول باید تعیین گردد تا مشتری بخاطر پیچیدگی محصول دچار سر در گمی نگردد و در نهایت اصول اولیه برای نگه‌داری و تعمیر محصولات ارائه‌ شده نیز باید بیان گردد.

در واقع همه چیزهایی که مشتری باید بداند و یا در یک خرید حضوری ممکن است از فروشنده حول محصول بپرسد، در فضای اینستاگرام نیز باید بیان‌ گردد تا مشتری با خیالی راحت‌تر و آسوده ‌تر خرید خود را انجام‌ دهند.

باید متوجه‌ بود که فضای اینستاگرام با فضای برنامه‌های مخصوص خرید و فروش مثل دیوار و شیپور کاملا متفاوت است. یکی از شیوه‌های مرسوم در دیوار و شیپور ایجاد لیست‌های فروش مختلف است که سبب فریب مشتری می گردد، این روش در اینستاگرام جواب‌گو نیست و می‌توانیم عنوان کنیم که این شیوه بدترین سیاستی است که یک فروشگاه برقی در اینستاگرام می ‌تواند اتخاذ کند.

نکته کلیدی در راه ‌اندازی یک فروشگاه برقی در اینستاگرام فروش محصولاتی است که براحتی در کل کشور در دسترس نیست و خیلی از افراد متقاضی قادر به تهیه و خرید آن بصورت فیزیکی نیستند. از اینرو تمرکز و هدف اصلی باید روی شهرها و مناطق کوچک و کم‌تر توسعه یافته ‌باشد زیرا در این مناطق دسترسی خوبی به همه محصولات برقی وجود ندارد و بسیاری از محصولات برقی در این مناطق در دسترس نیست، بنابراین با تمرکز روی این مناطق می‌توان درآمدزایی خوبی از فروشگاه برقی بدست آورد.

پیج‌های مختلف برقی هستند که توانسته ‌اند پولسازی برقی مناسبی از طریق ایجاد یک فروشگاه برقی در اینستاگرام داشته ‌باشند. اگر بخواهیم به 2 پیج اینستاگرامی موفق در زمینه ایجاد یک فروشگاه مجازی اشاره‌ نماییم، باید پیج‌های فازنول و تسلاکالا را نام ببریم. افرادی که قصد دارند یک فروشگاه پول‌ساز برقی در اینستاگرام را ایجاد کنند برای آشنایی با فضای اینگونه پیج‌ها می ‌توانند به 2 پیج اشاره ‌شده مراجعه‌ نمایند.

3-پولسازی برقی تبلیغاتی

در عصر حاضر یکی از اصلی‌ترین راه‌های درآمدزایی، تبلیغات است. در همه زمینه ‌ها (از جمله زمینه برق) تبلیغات نقشی مهم و پررنگ را بر عهده دارند و همواره درآمدزایی خیلی خوبی از طریق تبلیغات میتوان داشت. پول‌سازی از طریق تبلیغات راهی خیلی ساده است که نیاز به سرمایه و تخصص ندارد و همه افراد علاقمند براحتی می‌توانند از طریق تبلیغات درآمدزایی هنگفتی داشته باشند.

برای پول‌سازی برقی از طریق تبلیغات تنها کافی است یک پیج اینستاگرامی ساخته‌ شود و با قرار دادن محتواهای جذاب و پر طرفدار یا به اصطلاح محتواهای کامنت بگیر و لایک بگیر، تعداد مخاطبان (فالوورها) را افزایش‌ داد و بعد از آنکه میزان فالوورها به حد مطلوبی رسید، از طریق نمایش تبلیغات مختلف درآمد کسب نمود.

برای موفقیت در این زمینه افراد باید تا آن جا که می‌توانند پیج‌های اینستاگرامی خارجی، کانالهای یوتیوبی و سایر شبکه‌های اجتماعی برقی پر طرفدار را فالو کنند و به روز ترین و جالب ‌ترین مطالبی که بصورت روزانه به اشتراک گذاشته میشود را پیدا نمایند و سپس آنها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

باید به یاد داشت که حتی در زمینه مهندسی و رشته برق، مطالب فان و سرگرم‌ کننده خیلی جذاب هستند و به افزایش تعداد فالوورها کمک خیلی زیادی میکنند.

از جمله اشتباهات رایجی که در این زمینه ممکن است رخ بدهد، قرار دادن دیر هنگام محتواهای مفید است. یعنی یک پست مفید و جالب را که قبلا یک پیج دیگر به اشتراک گذاشته است، بعد از گذشت مدت زمانی پیج شما این محتوا را به اشتراک بگذارد. در زمینه تبلیغات و جذب فالوور به روز بودن امری خیلی مهم است و اگر پیج دیگری زودتر از پیج شما یک محتوای جذاب را به اشتراک گذاشت، هر چقدر هم که جذاب باشد باید از اشتراکگذاری آن پرهیز کرد زیرا این کار نشان‌ دهنده برتری پیج رقیب است و در زمینه تبلیغات این موضوع اصلا خوب نیست.

پیج‌های مختلفی هستند که توانسته‌ اند از طریق تبلیغات به کسب درآمد خوبی دست پیدا کنند. اگر بخواهیم به 2 پیج برقی که توانسته ‌اند از طریق تبلیغات پول‌سازی خوبی داشته ‌باشند اشاره ‌کنیم، باید 2 پیج آموزش برق و برق کارا را معرفی نماییم. کسانی که قصد پول‌سازی برقی از طریق تبلیغات در یک پیج اینستاگرامی را دارند برای آشنایی بیشتر با محیط اینگونه پیج‌ها می‌توانند به 2 پیج اینستاگرامی اشاره ‌شده مراجعه نمایند.

4-فریلنسر

فریلنسر

آخرین روشی که برای پول‌سازی برقی در فضای اینستاگرام میخواهیم معرفی‌ کنیم، تخصصی‌ترین روش کسب درآمد برقی بین موارد بیان ‌شده در این مطلب است. فریلنسینگ یک شیوه درآمدزایی جدید و نوین است و روز به روز با استقبال بیشتری روبرو می گردد. با توجه به گسترش اینترنت و رسانه‌های ارتباطی در آینده ‌ای نزدیک فریلنسری تبدیل به یک راه درآمد عالی می‌شود. بسیاری از افراد ممکن است با مفهوم فریلنسری آشنا نباشند بهمین علت، ابتدا توضیح کوچکی درباره فریلنسر ارائه میدهیم.

فریلنسر به افرادی گفته میشود که در یک حوزه مخصوص تخصص دارند و پروژه‌های مختلف در آن حوزه تخصصی را بر عهده می‌گیرند و با انجام آنها کسب درآمد می‌کنند. فریلنسینگ هم برای کارفرمایان و هم برای فریلنسرها مزایای زیادی دارد و بهمین علت، رفته رفته استقبال از فریلنسینگ رو به افزایش است.

حال این پرسش، پیش می ‌آید که فریلنسرها چگونه می‌توانند از طریق اینستاگرام پول‌سازی داشته ‌باشند. برای پول‌سازی برقی از طریق فریلنسینگ در فضای اینستاگرام فقط کافی است فرد فریلنسر از پروژه‌ هایی که انجام‌ داده یا در حال انجام آنها است محتوای تصویری و ویدئویی تهیه ‌کند، آنها را در پیج اینستاگرامی خود به اشتراک بگذارد و با ارائه توضیحات تخصصی، مهارت‌های مختلف و کارهایی که می‌تواند انجام‌ دهد را به نمایش بگذارد.

از اشتباهاتی که فریلنسرها در اینستاگرام انجام می‌دهند، قرار دادن پستهای بی‌ هدف، بدون داشتن یک جدول زمان‌بندی مشخص است و برخی از پستها صرفا جنبه تبلیغاتی دارد، فریلنسرها برای کسب درآمد خوب از اینستاگرام باید از این موارد پرهیز کنند.

نکته کلیدی در پول‌سازی برقی از طریق فریلنسینگ در اینستاگرام اینست که فرد خود را بیشتر یک راهنما و متخصص دلسوز برای انجام پروژه‌های مختلف نشان‌ دهد.

پیج‌های مختلفی وجود دارد که از طریق فریلنسینگ توانسته ‌اند درآمدزایی خوبی داشته ‌باشند. یکی از پیج‌های نمونه که در زمینه فریلنسینگ عملکرد خوبی داشته و توانسته درآمدزایی برقی خوبی کسب ‌کند پیج @yasamanrezvanii است که افراد علاقه‌ مند با مراجعه به این پست اطلاعات خوبی بدست می‌ آورند.

سخن پایانی

برای پول‌سازی برقی از طریق اینستاگرام روش‌های مختلفی وجود دارد و در این مطلب ما 4 مورد از اصلی‌ ترین موارد را عنوان ‌کردیم.

آیا شما روش پول‌سازی دیگری از طریق اینستاگرام میشناسید؟

در کدام یک از دسته ‌های بالا مهارت دارید و می‌توانید فعالیت نمایید؟

آموزشی رایگان کارشناس رسمی
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!