نظام مهندسی درآمدی نداره

تاریخ انتشار

23 مرداد 1402

تعداد مشاهده

208 نفر

نظام مهندسی درآمدی نداره

یکی از چالشهای مهندسین برق، که روی انگیزه آنها برای تلاش در قبولی آزمون نظام مهندسی برق تاثیر منفی می گذارد، پایین بودن درآمد از پروانه نظام مهندسی است که در این پست به پاسخ این دغدغه می پردازیم.

 

1. درآمد قطعی ندارد

نظام مهندسی اساسا یک شغل ثابت و کارمندی با درآمد مشخص نیست؛ درآمد مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی به پایه مهندسی، تعداد پروژه و مهندسین دارای پروانه بستگی دارد که در استان ها و شهرهای مختلف متفاوت است.

 

2. خیلی ها به درآمد رسیده اند

دهها داوطلب آکادمی کریمی، به درآمدهای فوق العاده از پروانه نظام مهندسی برق رسیده اند، که در ادامه چند نمونه را می توانید مشاهده کنید

3. درآمد فقط ارجاع پروژه نیست

برخلاف تصور اکثر مهندسین، درآمد نظام مهندسی صرفا ارجاع پروژه طراحی یا نظارت نبوده و شما با داشتن این پروانه امکان ورود به بازار کار بزرگ تاسیسات برقی و برندسازی و ایجاد اعتبار می کنید. مهندسین زیادی به باور و اطمینان نرسیده اند که با همین پروانه می توان درآمدهای عالی داشت اما معدود مهندسینی که تمرکز و اولویت شان این زمینه کاری بوده، موفق بوده اند.

4. زمینه های درآمدی

اساسا درآمد از پروانه نظام مهندسی را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

درآمد مستقیم

این درآمد شامل ارجاع پروژه و مجوزهاست

درآمد غیرمستقیم

این درآمد شامل انجام طراحی، نظارت و اجراست.

5. چطور به درآمد برسم؟

صرفا باید آموزش ببینید! ما در یک بسته آموزشی کاملا رایگان به شما آموزش داده ایم، چطور به درآمد عالی از پروانه نظام مهندسی برق برسید.

برای دریافت این بسته ویدیویی رایگان، وارد «اپلیکیشن آکادمی کریمی» (کلیک کنید) شده، از بخش «محصولات رایگان»، روی «بازارکار نظام مهندسی برق» کلیک کنید

آموزشی رایگان کارشناس رسمی
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!