عدم فعالیت غرفه ای در نمایشگاه ها

تاریخ انتشار

14 مرداد 1402

تعداد مشاهده

216 نفر

عدم فعالیت غرفه ای در نمایشگاه ها

نمایشگاه های تخصصی، یکی از بهترین محل ها برای بازاریابی، برندسازی و ایجاد زمینه همکاری سازمانی است. تجربه چند سال حضور در نمایشگاه های تهران و شهرستان به ما این واقعیت را ارایه کرده که لازم نیست در همه نمایشگاه های مرتبط به صورت یک غرفه مستقل شرکت کرد. چرا که هزینه، انرژی و زمان قابل توجهی را صرف خود می کند اما باز هم نباید کل حضور در نمایشگاه را منتفی دانست. در نوشته زیر، موارد جایگزین برای غرفه داری در نمایشگاه ها پیشنهاد می شود.

بنرهای تبلیغاتی

در تمامی نمایشگاه امکان پخش تراکت، تیزهای تبلیغاتی صوتی، پوستر و بنرهای تبلیغاتی وجود دارد که می توان صرفا با این ابزارها، خودشون رو غرفه داران و بازدیدکنندگان معرفی کنند.

غرفه مشترک

یکی از بهترین راه های کاهش هزینه و انرژی، داشتن غرفه مشترک با همکاران و استفاده اشتراکی از فضای غرفه است.

کانتر

اولین حضور آکادمی مهندس کریمی در یک نمایشگاه به صورت کانتری سال 1400 در نمایشگاه به صورت یک کانتر بود که می توان با هزینه معقول در فضای باز و پرتردید، ایجاد کرد.

 

استند دیجیتال

با داشتن یک استند دیجیتال، با هزینه حدود 80 میلیون تومان و یا اجاره روزانه حدود یک میلیون تومان، می توان یک استند دیجیتال را در فضای نمایشگاهی قرار داد و از ظرفیت های تبلغاتی و بازاریابی آن استفاده کرد.

همکاری سازمانی

یکی بهترین کارهایی که می توان در نمایشگاه های تخصصی انجام داد، حضور نیروی فروش سازمانی در غرفه ها برای بازاریابی و عقد قراردادهای همکاری سازمانی است.

 

 

آموزشی رایگان کارشناس رسمی
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!