دستاوردهای آکادمی کریمی در 26 مین نماشگاه الکامپ

تاریخ انتشار

9 تیر 1402

تعداد مشاهده

223 نفر

دستاوردهای آکادمی کریمی در 26 مین نماشگاه الکامپ

 

تیرماه 1402، آکادمی کریمی برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ حاضر شد، هر چند سال قبل نیز برای این نکایشگاه ثبت نام انجام شده بوده اما به دلایل نامعلومی برگزار نشد. در این یادداشت، به مرور دلایل و دستاوردهای آکادمی در این نکایشگاه بین المللی می پردازیم.

 

معرفی

نمایشگاه

الکامپ (ELECOMP)، سرنام Electronics, Computer & E-Commerce نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است که هر سال در تهران و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران زیر نظر شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. بیست و ششمین دوره این نمایشگاه از چهارم تا هفتم تیر ماه 1402 برگزار شد، هرچند در ادامه یک روز هم تمدید شده و روز 8 تیر رسما به اتمام رسید. ساعت کاری نمایشگاه از 8 تا 15 بود.

غرفه

آکادمی مهندس محمد کریمی، با اجاره غرفه ای به مساحت 24 متر مربع، در طبقه دوم سالن 44 (خلیج فارس) مستقر شده بود. در تمام روزهای برگزاری، علاوه بر مهندس کریمی (بنیانگذار آکادمی) و مهندس حاجیوند (مدیر اجرایی آکادمی)، حداقل 3 تن از نیروهای فروش و پشتیبانی برای پاسخگویی از مراجعه کنندگان در محل غرفه حضور داشتند.

 

دلایل حضور

سه دلیل اصلی حضور آکادمی در این نمایشگاه را با هم مرور می کنیم:

برندسازی

نمایشگاه الکامپ، با توجه به نوع هدف و گذاری و مخاطب، یک بستر عالی برای معرفی آنلاین شاپ ها و شرکت هاییست که اساس فعالیت آنها در فضای مجازی قرار گرفته شده است. آکادمی مهندس کریمی، برخلاف نمایشگاه هایی مانند صنعت برق یا کتاب، که هدف اصلی فروش می باشد، در این نمایشگاه با اولویت برندسازی حاضر شد.

ارتباطات جدید

در روزهای برگزاری نمایشگاه، ده ها شرکتی که امکان همکاری از خدمات و محصولات آنها برای مجموعه آکادمی کریمی می توانست مفید باشد، به غرفه مراجعه کردند یا اینکه مدیران آکادمی را برای بازدید از غرفه های خود دعوت کردند.

آشنایی با فن آوری های جدید

در حوزه های نرم افزار و سخت افزاری، با فن آوری های جدیدی و بدیعی در نمایشگاه الکامپ، که کاملا براساس نیازهای آکادمی مهندس کریمی بود، آشنا شده و تصمیم به استفاده از این موارد به مذاکرات بعد از نمایشگاه موکول شد.

 

دستاوردها

بازدید

هزاران بازدیدکننده محترم با مراجعه به غرفه آکادمی، ضمن دیدار با مدیران و کارکنان، ابراز محبت و لطف کرده و غالبا با خرید محصولات جدید آکادمی، تاییدیه قطعی به رضایت خودشان از محصولات و خدمات آکادمی ارایه کردند.

رونمایی از محصولات جدید

در این نمایشگاه، آکادمی مهندس کریمی از محصولات جدید خود در حوزه آزمون کارشناسی رسمی رونمایی کرده و از نویسندگان (دکتر گلستانه، دکتر جعفری و مهندس سهرابی) و ویراستاران (مهندس کریم و مهندس کمندی)، تقدیر به عمل آورد.

تنوع مخاطبان

با توجه به اینکه در نمایشگاه اغلب مهندسین الکترونیک، مخابرات و کنترل شرکت می کردند، تنوع جدید از نظر رشته تحصیلی به مخاطبان آکادمی افزوده شد.

توافقات اولیه

با توجه به علاقه شرکت ها و استارپ های مختلف برای همکاری با آکادمی، توافقات اولیه برای خرید نمایشگرهای نمایشگاهی، ایمیل سازمانی، اتوماسیون اداری، سازمان فنی و حرفه ای، برگزاری کلاس آنلاین و ایمن سازی فایل ها و کلاس های آکادمی، انجام گردید.

 

آموزشی رایگان کارشناس رسمی
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!