بودجه بندی آزمون نظام مهندسی مکانیک

بودجه بندی آزمون نظام مهندسی مکانیک
تاریخ آخرین به روزرسانی
1403/07/25
تعداد مشاهده
1083 نفر

برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی مکانیک  باید یک الگوی و آماری از نحوه ی طرح سوالات داشت، بدون دانستن بودجه بندی درست سوالات آزمون نمی‌توان به یک برنامه جامع برای مطالعه و موفقیت در آزمون نظام مهندسی مکانیک رسید.

 برای دریافت ویدیو بودجه بندی آزمون نظام مهندسی مکانیک 1403 فرم زیر را پر کنید 

به انگلیسی وارد کنید

در این ویدیو ابتدا منابع آزمون نظام مهندسی مکانیک دسته بندی شده و سپس تعداد سوالات طرح شده از آن از آزمون اسفند 1395 تاکنون بر اساس تفکیک منابع ارائه شده، این تفکیک منابع برای دو صلاحیت طراحی و نظارت آزمون نظام مهندسی مکانیک انجام و بعد از آن منحنی های تحلیلی از مقایسه طرح سوال از هر کدام از منابع ارائه شده و درنهایت یک راهکار عالی و بی نظیر برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی مکانیک بر اساس تحلیلی که ارائه شده مطرح شده که قطعا با استفاده از آن می‌توان در این آزمون موفق شد.

پیشنهاد ویژه برای قبولی تضمینی در آزمون نظام مهندسی مکانیک

 قبولی تضمینی در آزمون طراحی و نظارت تاسیسات مکانیکی با شرکت در کلاس آنلاین آزمون نظام مهندسی مکانیک از ویژگی این کلاس تخصصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
72 ساعت کلاس آنلاین
دسترسی به ویدیوهای کلاس بعد از برگزاری کلاس به صورت همیشگی
5 گارانتی با قرارداد رسمی
تدریس مباحث 14-16-17 و 19 و نشریات 128 و 172 به صورت کامل
تدریس مکانیک سیالات، تهویه مطبوع و تبرید
پاسخ تشریحی و طبقه بندی شده حداقل 500 پرسش
برگزاری کوییزهای مستمر با پرسش های تالیفی

بودجه بندی آزمون نظام مهندسی مکانیک برای هر صلاحیت چگونه است؟

در دو جدول بعدی، بودجه بندی آزمون نظام مهندسی مکانیک ۱۴۰۲ و نیز بودجه بندی آزمون نظام مهندسی مکانیک 1401 در صلاحیت‌های طراحی و نظارت ارائه می‌شود.

دکمه مشاوره مکانیک

بودجه بندی آزمون نظام مهندسی مکانیک نظارت

طبق جدول بیشترین سوالات مطرح شده از  منابع عمومی مربوط به مبحث 19 می شود و از منابع تخصصی بیشترین سوالات به مبحث 16 اختصاص دارد. منابع تخصصی که مربوط به منابع 14، 16 و 17 می شود بیشترین سوالات آزمون طراحی را در برمی گیرند.

بودجه بندی آزمون طراحی مکانیک

بودجه بندی آزمون نظام مهندسی مکانیک طراحی

طبق جدول بیشترین سوالات مطرح شده از  منابع عمومی مربوط به مبحث 12 می شود و از منابع تخصصی بیشترین سوالات به مبحث 16 اختصاص دارد. منابع تخصصی که مربوط به منابع 14، 16 و 17 می شود بیشترین سوالات آزمون نظارت را در برمی گیرند.

بودجه بندی آزمون نظارت مکانیک

دریافت و مشاهده تعداد سوالات هر مبحث در سنوات گذشته 

مطالب جذاب مرتبط

دیدگاه های شما

error: Content is protected !!