کارنامه قبول شدگان آزمون نظام مهندسی برق

کارنامه قبول شدگان آزمون نظام مهندسی برق

تاریخ انتشار

19 فروردین 1402

تعداد مشاهده

270 نفر

کارنامه قبول شدگان آزمون نظام مهندسی برق

قبولی در آزمون نظام مهندسی برق، یکی از آرزوهای هر مهندس برقی است که با توجه به سختی این آزمون، درصد بسیار کمی از داوطلبان موفق به قبولی در آن می شوند. در این مقاله، به بررسی کارنامه های قبولی داوطلبان آزمون می پردازیم.

 

نمونه ای از هزاران کارنامه قبول شدگان آزمون نظام مهندسی برق ادوار اخیر

در اینجا می توانید نمونه ای از صدها داوطلبی که از محصولات و خدمات آکادمی مهندس کریمی استفاده و قبول شده اند را ببینید. دقت کنید که این کارنامه های خود داوطلبان با رضایت خود در اختیار آکادمی مهندس کریمی قرار داده اند و قطعا تعداد قبول شدگان آکادمی چند برابر این تعداد است. ثانیا صرفا کارنامه داوطلبانی منتشر شده که از بسته های طلایی یا کلاس آنلاین استفاده کرده اند.

 

این داوطلبان از این محصولات آموزشی استفاده کرده اند

برای رسیدن به چنین تعداد کارنامه قبولی های بی نظیری نیاز به منابع آموزشی جامع و کاملی هست که بتواند به داوطلبان کمک کند. بسته های آموزشی این آکادمی شامل فیلم، کتاب های چاپی و پی دی اف؛ ده ها کوییز و آزمون آزمایشی و رفع اشکال آنلاین است. در کلاس های آنلاین، علاوه بر ای موارد، کلاس بسیار باکیفیتی نیز برگزار می شود.

 

ویژگی های خاص محصولات آموزشی این داوطلبان چه بوده؟

گارانتی ها

تمامی این محصولات دارای مشخصات فوق العاده ای بودند، از جمله گارانتی های قبولی (بازگشت کل وجه در صورت عدم قبولی)، کیفیت (بازگشت کل وجه در صورت عدم رضایت از کیفیت)، نمره برتر (بازگشت کل وجه در صورت عدم ) هستند که با کلیک روی «گارانتی های محصولات آکادمی مهندس کریمی» می توانید جزییات کامل این گارانتی ها را ببینید.

پشتیبانی ها

تمامی محصولات دارای امکان آپدیت رایگان در صورت عدم قبولی، رفع اشکال، ضبط ویدیوهای کلاس، پشتیبان تلفنی اختصاصی هستند.

ضمانت اجرایی

از سال 95، برای اطمینان داوطلبان آزمون نظام مهندسی برق، از انجام این گارانتی و پشتیبانی ها، قرارداد رسمی با داوطلبان عقد می شود. همچنین آکادمی مهندس کریمی دارای تمامی مجوزهای لازم (اینماد، کسب و کار مجازی، نشر کتاب، نشر دیجیتال و …) است. برای مشاهده مجوزهای آکادمی مهندس کریمی کلیک کنید.

 

چرا آمار قبولی بالاست؟

هیچ موفقیتی بی دلیل و اتفاقی نیست، رسیدن به چنین آمار قبولی نیز دلایل بسیار موثر و هدفمندی دارد.

طبقه بندی

در تمامی منابع، مفاهیم و سوالا طبقه بندی شده و به این ترتیب داوطلبان مفاهیم و درسنامه های ارایه شده را به صورت آزمون محور آموزش می بینند.

سوال محور

تمامی پرسش ها از اولین دوره برگزاری آزمون نظام مهندسی برق (آذر 1373) تا آخرین دوره در منابع ارایه شده توسط آکادمی کریمی موجود بوده و همین باعث می شود که داوطلب صدها پرسش را به صورت طبقه بندی شده یاد بگیرید.

محصول اختصاصی

برای هر کدام از سوالات آزمون، با توجه به ماهیت و اصول منبع، منبع و آموزشی اختصاصی در نظر گرفته شده است.

مدرس برتر

مولف و مدرس دوره، مهندس محمد کریمی بوده که چندین بار به عنوان معلم نمونه و پژوهشگر برتر انتخاب شده و بیش از 20 عنوان کتاب و 50 مقاله علمی در معتبرترین ژورنال ها و کنفرانس های داخلی و خارحی منتشر کرده است.

سوالات تالیفی

علاوه بر صدها پرسش از آزمون های سال های قبل، صدها پرسش تالیفی در قالب چندین کوییز برای هر فصل و آزمون های آزمایشی جامع تدارک دیده دیده شده است.

 

قبولی را از کجا شروع کرده اند؟

بهترین راهکار، استفاده از محصولات آموزشی رایگان آزمون نظام مهندسی برق بوده که با مراجعه به «اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی» می توانید علاوه بر آمادگی نسبی به آزمون، از کیفیت بی نظیر محصولات نیز مطمئن شوید. برای تماس با ما راه های ارتباطی زیر وجود دارد:

تماس: 90006020 (بدون کد)

ارسال عدد 2 به 90002617

واتساپ: 09120223724

بخش چت آنلاین آکادمی مهندس کریمی

آموزشی رایگان کارشناس رسمی
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!