گارانتی خرید بسته های تضمینی آکادمی 

گارانتی خرید بسته ها 

تاریخ انتشار

28 مهر 1401

تعداد مشاهده

219 نفر

گارانتی خرید بسته های تضمینی آکادمی 

گارانتی خرید بسته های تضمینی آکادمی مهندس کریمی

 

1) گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از کیفیت:

در صورتیکه داوطلب ۶ روز بعد از دریافت بسته طلایی، عدم رضایت خود را از کیفیت مطالب ارائه شده در بسته طلایی از طریق ناحیه کاربری سایت آکادمی، به صورت مکتوب، اعلام کند. کل هزینه بسته طلایی، بعد از عودت بسته طلایی و هدایای دیگر همراه بسته طلایی (در صورت دریافت هدیه) به آکادمی و تحویل گرفتن آن توسط آکادمی و امضا و ارسال فرم تسویه حساب، به ایشان مسترد می شود. بدیهی است با عودت وجه، قرارداد به اتمام می رسد.

2) گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم قبولی:

در صورتیکه داوطلب موفق به قبولی در هیچکدام از دو آزمون نظام مهندسی برق طراحی یا آزمون نظام مهندسی برق نظارت نشود، 150 درصد کل هزینه پرداختی، بعد از عودت بسته طلایی و هدایای دیگر همراه بسته طلایی (در صورت دریافت هدیه) به آکادمی و تحویل گرفتن آن توسط آکادمی و امضا و ارسال فرم تسویه حساب، به ایشان مسترد می شود.

3) آپدیت رایگان:

در صورت عدم قبولی داوطلب در آزمون نظام مهندسی برق، آکادمی موظف است حداکثر ۳۰ روز بعد از اعلام کلیدهای آزمون نظام مهندسی برق نحوه دریافت آپدیت را در سایت منتشر کرده و همزمان فایل PDF پاسخ تشریحی آزمون های نظام مهندسی برق برگزار شده به همراه کلیه مطالب جدیدی که به کتاب های ویرایش جدید (به جز کتاب واژگان کلیدی تاسیسات برقی) اضافه می شود و ویرایش جدید فیلم (در صورت وجود). به صورت رایگان آماده نماید. بدیهی است که در صورت استفاده از گارانتی های فوق، داوطلب از دریافت این آپدیت محروم خواهد شد. داوطلب به مجرد درخواست آپدیت رایگان، استحقاقی بر گارانتی های مندرج در این قرارداد نخواهد داشت.

4) گارانتی درآمد:

آکادمی موظف است به محض قبولی داوطلب در آزمون (هر آزمونی بعد از امضا قرارداد). بسته های آموزشی کسب و کار برقی و آموزش اصول نظارت و طراحی را رایگان در اختیار داوطلب قرار داده و در صورتیکه داوطلب با استفاده کامل از این بسته های آموزشی بعد از 6ماه از اخذ پروانه نظام مهندسی برق به درآمد 2۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (بیست میلیون تومان) ماهانه نرسید. بعد از عودت کتاب‌ها، کل وجه پرداختی از بابت بسته طلایی تضمینی به ایشان عودت داده شده و کلیه ارائه خدمات، محصولات و پشتیبانی ها متوقف می شود. اعلام رقم قرارداد از سوی داوطلب بوده و آکادمی اجازه رد آن را ندارد. بدیهی است که بعد از ۶ ماه و در صورت عدم درخواست عودت وجه، آکادمی موظف است تا ۳ سال بعد از قبولی پاسخگوی هر گونه پرسش در مورد پروانه نظام مهندسی برق باید باشد.

5)  گارانتی انطباق منابع ارائه شده از سوی آکادمی با سوالات آزمون:

در صورتیکه حداقل 70 درصد از سوالات آزمون نظام مهندسی برق، با مطالب ارائه شده در بسته های طلایی منطبق نباشد.کل هزینه بسته به داوطلب، بعد از عودت بسته طلایی به آکادمی و تحویل گرفتن آن توسط آکادمی و امضاء و ارسال فرم تسویه حساب، به ایشان عودت داده می شود. تطبیق سوالات آزمون نظام مهندسی برق با مطالب تدریس شده در مفاهیم بسته های طلایی بر عهده آکادمی و با ارجاع دقیق به منابع آموزشی ارائه شده توسط آکادمی می باشد. کل هزینه پرداختی، بعد از عودت بسته های طلایی به آکادمی و تحویل گرفتن آن توسط آکادمی و امضاء و ارسال فرم تسویه حساب، به ایشان مسترد می شود.

6 ) پشیبانی ارتقاء:

تا 4 سال بعد از اعلام قبولی قطعی داوطلب در هر دو آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی و آزمون نظام مهندسی برق نظارت. آکادمی موظف به ارائه خدمات پشیبانی و رفع اشکال در مورد گرفتن پروژه، نحوه انجام طراحی و نظارت تاسیسات برقی و سایر مسائل مرتبط نظام مهندسی از طریق اپلیکیشن های پیام رسان معرفی شده در سایت آکادمی است.

7 ) گارانتی نمره برتر:

در صورتیکه داوطلب در هر دو آزمون های طراحی و نظارت نظام مهندسی برق به صورت همزمان و به ترتیب حداقل 60 و 70 را کسب کند کل هزینه واریزی به ایشان عودت داده خواهد شد. اطلاع رسانی اخذ نمره با ارسال کارنامه برعهده داوطلب می باشد.

8 ) گارانتی استخدام:

در صورتیکه داوطلب در هر دو آزمون های طراحی و نظارت نظام مهندسی برق به صورت همزمان قبول شود و در صورت تمایل داوطلب قبول شده. آکادمی بعد از مصاحبه داوطلب مراحل دعوت به همکاری رو انجام خواهد داد.

 

 


از محصولات با تضمین و گارانتی دیدن کنید

 

دریافت اپلیکیشن آموزشی آکادمی کریمی (کلیک کنید)

 

آموزشی رایگان کارشناس رسمی
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!