مدارک لازم برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی رسمی

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی

تاریخ انتشار

17 بهمن 1401

تعداد مشاهده

281 نفر

مدارک لازم برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی رسمی

در این مقاله، مدارک لازم برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی رسمی به صورت کامل معرفی می شود.

 

فايل عكس پرسنلي اسكن شده

یک قطعه عکس سه در چهار جدید تمام رخ (بانوان با پوشش اسلامي) با فرمت jpg رنگي و داراي زمينه سفيد که برای آپلود در سایت، باید اسکن شده باشد. سایز عکس باید 200 در 300 پیکسل باشد که حجم این فايل نبايد از 15 كيلو بايت كمتر و از 70 كيلو بايت بيشتر باشد. بدیهی است که تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص، و فاقد اثر مهر، منگنه، و هرگونه لكه باشد و در صورت وجود حاشیه های ضافی اطراف عکس، به صورت کامل باید حذف شود.

در صورت ارسال عكسي كه فاقد مشخصات ياد شده باشد، يا اگر عكس شخص ديگري به جاي عكس داوطلب فرستاده شود، از ادامه انجام مراحل آزمون داوطلب جلوگيري خواهد شد. با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمون هاي قبلي، ناشي از اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، تأكيد مي شود كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبتنامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف داوطلب، ثبتنام و آزمون داوطلب در هر مرحله كه باشد كان

لم يكن تلقي ميشود.

برای دریافت ویدئو آموزشی رایگان اطلاعات خود را وارد کنید 

لطفا شماره را به انگلیسی وارد کنید

 

فايل اسكن شده كارت ملي

عكس اسكن شده كارت ملي با فرمت jpg که حجم آن نبايد از 15 كيلو بايت كمتر و از 70 كيلو بايت بيشتر باشد. دقت کنید که هر دو طرف کارت باید اسکن شده و در یک صفحه قرار داده شود.

 

فايل اسكن شناسنامه

صفحه اول شناسنامه و در صورت داشتن توضیحات، این صفحه توضیحات باید با فرمت jpg که حجم آن نبايد از 30 كيلو بايت كمتر و از 130 كيلو بايت بيشتر باشد.  در صورت اسكن تمامي صفحات، عكسها را در يك صفحه قرار دهيد و سپس در سيستم بارگذاري كنيد.

 

 فايل اسكن شده گواهي سابقه كار

یک گواهی اشتغال به کار باید تهیه شده و اسکن شود. برای مشاهده جزییات به مقاله سابقه کار آزمون کارشناسی رسمی  مراجعه کنید.

 

فايل اسكن شده دانشنامه كارشناسي يا بالاتر

آخرین مدرک تحصیلی يا گواهي موقت عكسدار فراغت از تحصيل، از دیگر مدارک لازم برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی رسمی است که باید در فرمت jpg باید آماده شود. حتما روی رشته های مجاز آزمون کارشناسی رسمی کلیک کرده و از رشته های مجاز آزمون کارشناسی رسمی مطمئن شوید.

 

فايل اسكن شده كارت معافيت يا پايان خدمت وظيفه عمومي

این مورد مخصوص آقایان است.

 

برای مشاهده دوره ها و بسته های آمادگی ویژه آزمون کارشناس رسمی برق (کلیک کنید)

 

آموزشی رایگان کارشناس رسمی

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!