صدور و ارتقاء الکترونیکی پروانه نظام مهندسی برق

صدور و ارتقاء الکترونیکی پروانه

تاریخ انتشار

22 آذر 1401

تعداد مشاهده

303 نفر

صدور و ارتقاء الکترونیکی پروانه نظام مهندسی برق

صدور و ارتقاء الکترونیکی پروانه نظام مهندسی برق |  تمامی درخواستهای صدور، تمدید ، تجدید و ارتقاء پروانه اشتغال بکار مهندسی از تاریخ 1401/9/22 صرفا بصورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها و سامانه سپامک انجام خواهد یافت و امکان ارائه مدارک بصورت حضوری یا سایر طرق میسر نخواهد بود.

جهت ثبت درخواست تمدید و ارتقاء می توانید وارد درگاه ملی مجوزها به آدرسmojavez.ir شده و پس از فعال کردن جستجوی پیشرفته با اضافه کردن دستگاههای اصلی و تابعه (1- وزارت راه و شهرسازی و 2- اداره کل راه و شهرسازی) نسبت به جستجوی کلمه مهندسی اقدام نموده و در نتایج بدست آمده، عنوان “پروانه اشتغال به کار مهندسی شخص حقیقی ” را یافته و درخواست مجوز را کلیک نمائید.

درگاه ملی مجوزها
لینک راهنما
سپامک
لینک راهنما

 

صدور و ارتقاء الکترونیکی پروانه

 

بسمه تعالی

مدیران کل محترم راه و شهرسازی استان‌ها

با سلام و احترام

پیرو‌ ابلاغ شماره ۲۰۴۵۵/۴۰۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ این معاونت و شماره ۱۲۶۵۹/۴۲۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در خصوص بهره‌برداری از سامانه سپامک برای صدور پروانه و همچنین تمدید، تجدید، ارتقا و درج صلاحیت جدید پروانه اشتغال به کار اشخاص حقیقی و حقوقی که از طریق سامانه مذکور پروانه الکترونیکی دریافت نموده اند، به آگاهی می‌رساند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ امکان تمدید، تجدید، ارتقا و درج صلاحیت جدید نیز برای کلیه متقاضیان اعم از اشخاصی که از طریق سامانه یادشده پروانه اشتغال به کار دریافت نموده اند و یا قبلاً پروانه مذکور را از طریق غیر از سامانه سپامک دریافت کرده اند، فراهم می باشد و با راه‌اندازی این سرویس، عملیات مذکور در ۱۴ مجوز به شرح پیوست صرفاً از طریق سامانه سپامک مقدور بوده و استفاده از سایر سامانه ها و یا روش های دستی مجاز نیست. در همین راستا از مهرماه سال جاری فیلم های آموزشی کوتاه نیز با هدف آگاه‌سازی جامعه ی مخاطب در ورودی سامانه موصوف در دسترس عموم قرار گرفته است. ضمناً آمار و اطلاعات مربوط به قبول شدگان آزمون ورود به حرفه ای مهندسان، کاردان ها و معماران تجربی از سال های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ بر روی سامانه بارگذاری شده است و من بعد این آمار ملاک عمل صدور یا درج صلاحیت جدید ظهر پروانه می باشد. و در صورت مغایرت در صحت درج اطلاعات با کارنامه ای ارائه شده از سوی متقاضی موضوع از طریق مکاتبه رسمی از دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان استعلام گردد.
بدیهی است مطابق فرایندهای تعریف شده، کاربران سامانه موظف به کنترل و بررسی مستمر اطلاعات بارگذاری شده از سوی متقاضیان و مراحل مختلف صدور پروانه اشتغال به کار اشخاص حقیقی و حقوقی می باشند. مقتضی است اقدامات لازم در اسرع وقت انجام و از نتیجه، این معاونت را مطلع نمایید.

هادی عباسی اصل

معاون مسکن و ساختمان و قائم‌مقام وزیر در نهضت ملی مسکن

 

 


صدور و ارتقاء الکترونیکی پروانه نظام مهندسی برق

 

آموزشی رایگان کارشناس رسمی
پاسخ تشریحی نظام مهندسی مکانیک

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!