آزمون کارشناسی رسمی چیست

آزمون کارشناس رسمی

تاریخ انتشار

15 بهمن 1401

تعداد مشاهده

391 نفر

آزمون کارشناسی رسمی چیست

یکی از آزمون های بسیار مهم برای هر مهندس برق و مکانیکی، شرکت در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری و قوه قضاییه بوده که در این مقاله با ارایه یک ویدیوی، کامل به معرفی کامل آن می پردازیم. ویدئو آزمون کارشناسی رسمی| با تکمیل فرم زیر، این ویدیوی بی نظیر را از دست ندهید. در ادامه سرفصل ها و مفاهیمی که در این ویدیوی آموزشی ارایه می شود، مرور خواهد شد.

برای دریافت ویدئو آموزشی رایگان اطلاعات خود را وارد کنید 

لطفا شماره را به انگلیسی وارد کنید

هدف و مزیت

اصلی هدف یک کارشناس رسمی، دادن نظرات کارشناسی در حوزه تخصصی در مورد دعاوی ارجاع شده از دادگاه است. اصلی ترین مزایای داشتن پروانه کارشناسی رسمی عبارتند از: فعالیت در کل کشور، تنوع موضوعی، زمان بر نبودن، عدم ایجاد مشکل برای شغل و ارتقاء شخصیت مهندسی

معرفی

در این بخش از ویدئو آزمون کارشناسی رسمی (با تکمیل فرم فوق، رایگان و فوری دریافت کنید)، کامل ترین اطلاعات ممکن در مورد این آزمون ارایه می شود.

انواع آزمون

سه نوع آزمون کارشناسی رسمی وجود دارد، کارشناسی رسمی دادگستری، کارشناسی رسمی قوه قضاییه و کارشناسی رسمی ماده 27، که درک تفاوت های آن بسیار مهم بوده که در ویدیوی فوق قابل مشاهده است.

شرایط ثبت نام

برای شرکت در آزمون ، شرایط عمومی و اختصاصی خاصی وجود دارد بویژه مساله سابقه کار که باید اطلاعات جامع و کاملی از آن داشت.

مراحل قبولی

برای اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری، چهار مرحله را باید با موفقیت طی کرد.

مرجع برگزاری آزمون

در ویدیویی که برای دریافت و مشاهده آن باید فرم فوق را تکمیل کنید، دو سایت برای برگزاری آزمون معرفی شده است.

نکات طلایی

جذاب ترین بخش این ویدیو، اختصاص به ارایه چند نکته مهم و حیاتی در زمینه آزمون کارشناسی رسمی دارد.

هدف و مزیت

رشته ها و سرفصل ها

آزمون کارشناسی رسمی برای مهندسین برق و مکانیک، در سه صلاحیت برگزار می شود که عبارتند از

در ویدئو آزمون کارشناسی رسمی (برای دریافت ویدیو، موبایل و اسمتان را وارد کنید)، کامل ترین اطلاعات در مورد رشته های مجاز و سرفصل های هر کدام از این آزمون ها ارایه شده است.

 

ابزارهای قبولی

برای قبولی در  آزمون سه رشته فوق، نیاز به ابزارها و آموزش هایی است که بتوان با استفاده از آنها در این آزمون قبول شد که عبارتند از: تدریس مستقیم، کتاب، مرور، شبیه سازی، رفع اشکال و پشتیبانی.

برای مشاهده دوره ها و بسته های آمادگی ویژه آزمون کارشناس رسمی برق (کلیک کنید)

 

بعد از قبولی

بعد از قبولی در آزمون کارشناسی رسمی، یک سری وظایف بر دوش فرد قبول شده  بوده که باید از آنها مطلع شود و همچنین فرمول محاسبه درآمد برای انجام وظایف نیز در ویدیوی آزمون کارشناسی رسمی چیست (برای مشاهده، فرم بالای صفحه را تکمیل کنید) ارایه شده است.

سایر مقالات

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت صدها آموزش رایگان در اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی دریافت اپلیکیشن
error: Content is protected !!